Postgrau en Intervenció logopèdica en trastorns de la comunicació en dany cerebral a la Universitat Ramon Llull.
Postgrau en trastorns del llenguatge escrit. Dislèxia. Isep.
Formació al col·legi de logopedes en disfàgia, intervenció en dislèxia, trastorns del llenguatge.
Formació específica a la Universitat Ramon Llull en disfonies infantils.
Curs teoricopràctic de Disfuncions Orofacials al Col·legi de Logopedes de Catalunya.
Diplomada en Logopèdia.
Formació en l'abordatge dels problemes d'ortografia mitjançant PNL.
Formació a la Fundació ADANA: Intervenció en dificultats d'aprenentatge: Dislèxia, discalcúlia, TDAH i TANV.
Nivell 1: Llengua de Signes Catalana. Associació de persones sordes de Terrassa.
En curs Especialització en Teràpia Miofuncional. EPL de l'Hospital de la Santa Creu i sant Pau.
Graduada en Logopèdia – Doble menció en intervenció en l’àmbit clínic i en l’àmbit educatiu.
Curs Voice Craft Nivell I a l’escola Catalana de Doblatge.
Formació a l’Escola de Patologia de Llenguatge a l’Hospital de Sant Pau en intervenció logopèdica en les alteracions de l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura.
Seminari d’intervenció en la comunicació i el llenguatge en el TEA al Col·legi de Logopedes de Catalunya.
Formació al Col·legi de Logopedes de Catalunya en Nous abordatges en el tractament de la Tartamudesa infantil i adulta.
Màster en Rehabilitació de la veu a l’Escola de Patologia de Llenguatge a l’Hospital de Sant Pau.
GRADUADA EN LOGOPEDIA - Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra (Barcelona)
MÀSTER EN REHABILITACIÓ DE LA VEU - Escola de Patologia del llenguatge Hospital de Sant Pau. Barcelona
GRAU SUPERIOR D'INTEGRACIÓ SOCIAL - I.E.S Gallecs. Mollet Del Vallès. (Barcelona)
DISCALCULIA: DIAGNÒSTIC I INTERVENCIÓ - IntegrateK.
DIAGNÒSTIC I TRACTAMENT DE LES DISLÀLIES - FPCEE Blanquerna. (Barcelona).
ANÀLISI DEL DISCURS NARRATIU EN TELL - Nivell I i II. Col·legi de Logopedes. (Barcelona).
DIFICULTATS EN LA LECTO-ESCRIPTURA: DISLÈXIA,DISGRAFIA I DISORTOGRAFIA - Universitat autònoma de Barcelona. Bellaterra. (Barcelona).
POSTGRAU DE LACTÀNCIA - Lactapp i Blanquerna.
Grau en Logopèdia - Universitat Autònoma de Barcelona.
Pràctiques curriculars realitzades a l’Escola Fàsia Eixample (Barcelona) en l’àrea d’intervenció logopèdica d’alteracions de la comunicació i el llenguatge oral i escrit, i alteracions de la parla.
Pràctiques curriculars a l’Escola Clínica de Neuropsicologia i Patologia del Llenguatgede l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona) Setembre - Desembre 2022.
Participació a l'estudi "Rehabilitación del habla y lenguaje enafasia progresiva” amb el laboratori d'investigació en Afasia i Demència Multilingüe de la Universitat de Texas (Austin).
Pràctiques curriculars a E-therapykids Institute (Barcelona) en l’àrea d’intervenció logopèdica basada en alteracions de la comunicació i el llenguatge oral i escrit, alteracions de la parla i de la deglució i alteracions de la veu.
Hospital de la Vall d'Hebron - Pràctica logopèdica en patologia otorrinolaringològica.
Llicenciatura en Psicologia, Universitat de Girona.
MÀSTER en psicopatologia Clínica Infanto-juvenil a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Postgrau en Trastorns Emocionals i Psicopatologia Legal i Forense a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Postgrau en Trastorns del comportament a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Formació en Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat a la Fundació Adana.
Formació especialitzada en Trastorns de l’Espectre Autista a la Unitat de Trastorns del Desenvolupament (UETD) de l’Hospital Sant Joan de Déu.
Formació acreditada en els instruments diagnòstics d'autisme ADI-R (Autism Diagnostic Interview-Revised) i ADOS-G (Autism Diagnostic Observational Schedule-Generic).
Llicenciatura en Psicologia, Universitat Autònoma de Barcelona.
MÀSTER en Psicopatologia Clínica Infanto-juvenil a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Formació especialitzada en Trastorns de l’Espectre Autista a la Unitat de Trastorns del Desenvolupament (UETD) de l’Hospital Sant Joan de Déu.
Formació a la Fundació ADANA per a l’avaluació i tractament del TDAH.
Formació acreditada en els instruments diagnòstics d'autisme ADI-R (Autism Diagnostic Interview-Revised) i ADOS-G (Autism Diagnostic Observational Schedule-Generic).
Llicenciatura en Psicologia, Universitat Autònoma de Barcelona.
MÀSTER en Psicopatologia Clínica Infanto-juvenil a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Formació especialitzada en Trastorns de l’Espectre Autista a la Unitat de Trastorns del Desenvolupament (UETD) de l’Hospital Sant Joan de Déu.
Formació rebuda a la Fundació Adana per a TDAH: Les reeducacions psicopedagògiques des de l'abordatge cognitiu-conductual.
Formació acreditada en l'instrument diagnòstic ADOS-G (Autism Diagnostic Observational Schedule-Generic).
Formació acreditada en l’instrument diagnòstic d'autisme ADI-R (Autism Diagnostic Interview-Revised).
Psicòloga, llicenciada per la Universitat de Barcelona.
MÀSTER en Psicopatologia Clínica Infanto-Juvenil a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Formació en Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat a la Fundació Adana: Manejar el comportamiento y la emoción.
Formació especialitzada en Trastorns de l’Espectre Autista a l’Institut de Diagnòstic i Atenció Psiquiàtrica i Psicològica.
Formació acreditada en l’instrument diagnòstic d'autisme ADI-R (Autism Diagnostic Interview-Revised).
Curs PECS: Sistema de Comunicació per Intercanvi d’Imatges (Picture Exchange Communication System).
Llicenciatura en Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona. Màster en Psicologia Clínica i Medicina Conductual (UAB).
Especialista en TDAH (Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat). Psicòloga a la Unitat de Trastorns de l’aprenentatge (Institut Pediàtric Sant Joan de Déu) (UTAE).
Psicòloga col·laboradora a la Fundació Adana (Barcelona).
Xerrades (tallers) de formació per a pares i escoles.
Xerrades divulgatives.