El nostre equip

Logopèdia

El nostre equip de logopèdia

Carina Molina Martínez

Logopeda

Formació

Postgrau en Intervenció logopèdica en trastorns de la comunicació en dany cerebral a la Universitat Ramon Llull.
Postgrau en trastorns del llenguatge escrit. Dislèxia. Isep.
Formació al col·legi de logopedes en disfàgia, intervenció en dislèxia, trastorns del llenguatge.
Formació específica a la Universitat Ramon Llull en disfonies infantils.
Curs teoricopràctic de Disfuncions Orofacials al Col·legi de Logopedes de Catalunya.

Marta Vila Torrents

Logopeda

Formació

Diplomada en Logopèdia.
Formació en l'abordatge dels problemes d'ortografia mitjançant PNL.
Formació a la Fundació ADANA: Intervenció en dificultats d'aprenentatge: Dislèxia, discalcúlia, TDAH i TANV.
Nivell 1: Llengua de Signes Catalana. Associació de persones sordes de Terrassa.
En curs Especialització en Teràpia Miofuncional. EPL de l'Hospital de la Santa Creu i sant Pau.

Elisabet Domene Rodríguez

Logopeda

Formació

Graduada en Logopèdia – Doble menció en intervenció en l’àmbit clínic i en l’àmbit educatiu.
Curs Voice Craft Nivell I a l’escola Catalana de Doblatge.
Formació a l’Escola de Patologia de Llenguatge a l’Hospital de Sant Pau en intervenció logopèdica en les alteracions de l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura.
Seminari d’intervenció en la comunicació i el llenguatge en el TEA al Col·legi de Logopedes de Catalunya.
Formació al Col·legi de Logopedes de Catalunya en Nous abordatges en el tractament de la Tartamudesa infantil i adulta.
Màster en Rehabilitació de la veu a l’Escola de Patologia de Llenguatge a l’Hospital de Sant Pau.

Psicologia

El nostre equip de psicologia

Eva Palet Gomà

Psicòloga Sanitària, Infantil i Juvenil

Formació

Llicenciatura en Psicologia, Universitat de Girona.
MÀSTER en psicopatologia Clínica Infanto-juvenil a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Postgrau en Trastorns Emocionals i Psicopatologia Legal i Forense a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Postgrau en Trastorns del comportament a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Formació en Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat a la Fundació Adana.
Formació especialitzada en Trastorns de l’Espectre Autista a la Unitat de Trastorns del Desenvolupament (UETD) de l’Hospital Sant Joan de Déu.
Formació acreditada en els instruments diagnòstics d'autisme ADI-R (Autism Diagnostic Interview-Revised) i ADOS-G (Autism Diagnostic Observational Schedule-Generic).

Maria Poch Urpí

Psicòloga Sanitària, Infantil i Juvenil

Formació

Llicenciatura en Psicologia, Universitat Autònoma de Barcelona.
MÀSTER en Psicopatologia Clínica Infanto-juvenil a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Formació especialitzada en Trastorns de l’Espectre Autista a la Unitat de Trastorns del Desenvolupament (UETD) de l’Hospital Sant Joan de Déu.
Formació a la Fundació ADANA per a l’avaluació i tractament del TDAH.
Formació acreditada en els instruments diagnòstics d'autisme ADI-R (Autism Diagnostic Interview-Revised) i ADOS-G (Autism Diagnostic Observational Schedule-Generic).

Sonia Rustarazo

Psicòloga Sanitària, Infantil i Juvenil

Formació

Llicenciatura en Psicologia, Universitat Autònoma de Barcelona.
MÀSTER en Psicopatologia Clínica Infanto-juvenil a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Formació especialitzada en Trastorns de l’Espectre Autista a la Unitat de Trastorns del Desenvolupament (UETD) de l’Hospital Sant Joan de Déu.
Formació rebuda a la Fundació Adana per a TDAH: Les reeducacions psicopedagògiques des de l'abordatge cognitiu-conductual.
Formació acreditada en l'instrument diagnòstic ADOS-G (Autism Diagnostic Observational Schedule-Generic).
Formació acreditada en l’instrument diagnòstic d'autisme ADI-R (Autism Diagnostic Interview-Revised).

Irene Guasch Estévez

Psicòloga Sanitària, Infantil i Juvenil

Formació

Psicòloga, llicenciada per la Universitat de Barcelona.
MÀSTER en Psicopatologia Clínica Infanto-Juvenil a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Formació en Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat a la Fundació Adana: Manejar el comportamiento y la emoción.
Formació especialitzada en Trastorns de l’Espectre Autista a l’Institut de Diagnòstic i Atenció Psiquiàtrica i Psicològica.
Formació acreditada en l’instrument diagnòstic d'autisme ADI-R (Autism Diagnostic Interview-Revised).
Curs PECS: Sistema de Comunicació per Intercanvi d’Imatges (Picture Exchange Communication System).

Jennifer Bona Martin

Psicòloga Sanitària, Infantil i Juvenil

Formació

Llicenciatura en Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona. Màster en Psicologia Clínica i Medicina Conductual (UAB).
Especialista en TDAH (Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat). Psicòloga a la Unitat de Trastorns de l’aprenentatge (Institut Pediàtric Sant Joan de Déu) (UTAE).
Psicòloga col·laboradora a la Fundació Adana (Barcelona).

Docència

Xerrades (tallers) de formació per a pares i escoles.
Xerrades divulgatives.

Estefania Nocete Diaz

Psicòloga Infantil i Juvenil

Formació

Llicenciatura en Psicologia per la Universitat de Barcelona.
MÀSTER en Psicopatologia Clínica Infanto-Juvenil a la Universitat Autònoma de Barcelona
Curs de Formació de Terapeutes en TEA.
Postgrau en Comunicació i Llenguatges artístics aplicats al context educatiu per l’Institut d’Educació de Barcelona.